Mennyi idős is vagyok?

Lilypie Third Birthday tickers

Honnan?

Honnan néznek?

free counters

Látogatók

Időjárás

Időjárás előrejelzés

Kommentek

  • Kaccs: @govi: Szia Mirus! Köszönöm hogy gondoltál rám e nagy napon :) ! Berci (2010.12.13. 13:49) Második születésnap
  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:10) Pá-pá-pá
  • Mama & Papa: Ilyen formás katicabogarat szerintünk még soha, senki sem csinált, gyönyörűséges! (2010.10.15. 13:18) Katicabogár
  • govi: :DDDD Mira is kavicsmániás. Semmilyen játék nem ér fel nála egy marok kaviccsal:D (2010.08.26. 12:00) Sündörgés
  • Kaccs: Köszi Mirus, de tudod ez csak azért lehet így, mert minden energiámat ebbe fektetem bele. Így aztá... (2010.03.12. 13:33) Kergetőzés

Hiszti-egyetem

2010.08.29. 19:51 - Kaccs

Azt hiszem, ha az egyetemen lenne hiszti szak, Berci már doktorálhatna is belőle. Ha vki azt hiszi, hogy túlzok, akkor bizonyítéknak bemutatnám eme videókat.

Előljáróban csak annyit hogy az idén nyáron egy hetet Balatonfenyvesen töltöttem Bercivel és Anyuval. Aznap mikor a videó készült, Zsófival és Bebőcivel sétálni mentünk a városközpontba. Útközben azonban nekieredt az eső, így hogy megvédjük a gyerkőcöt attól hogy teljesen elázzon, a babakocsira feltettük az esővédőt. Ezt Berci annyira zokon vette, hogy a 30 perces hazavezető utat végigüvöltötte, és annyira rugdalta az esővédőt hogy az több helyen is elszakadt. De a sírást akkor sem fejezte be, mikor visszaérkeztünk a táborba, mert én, a szívtelen Anya nem vettem  fel őt a karomba és nem sétálgattam vele a fenekét cipelve. A videó csak egy kis töredékét mutatja be a "műsornak" ami kb. 45 percig zajlott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://berciblog.blog.hu/api/trackback/id/tr482257016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása