Mennyi idős is vagyok?

Lilypie Third Birthday tickers

Honnan?

Honnan néznek?

free counters

Látogatók

Időjárás

Időjárás előrejelzés

Kommentek

  • Kaccs: @govi: Szia Mirus! Köszönöm hogy gondoltál rám e nagy napon :) ! Berci (2010.12.13. 13:49) Második születésnap
  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:10) Pá-pá-pá
  • Mama & Papa: Ilyen formás katicabogarat szerintünk még soha, senki sem csinált, gyönyörűséges! (2010.10.15. 13:18) Katicabogár
  • govi: :DDDD Mira is kavicsmániás. Semmilyen játék nem ér fel nála egy marok kaviccsal:D (2010.08.26. 12:00) Sündörgés
  • Kaccs: Köszi Mirus, de tudod ez csak azért lehet így, mert minden energiámat ebbe fektetem bele. Így aztá... (2010.03.12. 13:33) Kergetőzés

Könyves Berci

2010.06.26. 13:04 - Magnum1

Anyáék ma érdekes színű és formájú dolgokat tettek elém. Kicsit ismerősek voltak, mintha már láttam volna ilyeneket fürcsi közben, de azok puhábbak voltak. Anya mellémült és azt mondta, hogy ezek valami könyv nevű dolgok és elkezdte mozgatni a belsejét az egyiknek. Furcsa volt, mert mindig új dolgok és színek jelentek meg! És még "efa" (elefánt - szerk.) is volt az egyiken! Nagyon örültem neki, rögtön elvettem anyától és elkezdtem megvizsgálni. Anya megint azt a szürke kockát szegezte nekem, de most nem zavartattam magam, teljesen lekötött az új dolog...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://berciblog.blog.hu/api/trackback/id/tr532111392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása