Mennyi idős is vagyok?

Lilypie Third Birthday tickers

Honnan?

Honnan néznek?

free counters

Látogatók

Időjárás

Időjárás előrejelzés

Kommentek

  • Kaccs: @govi: Szia Mirus! Köszönöm hogy gondoltál rám e nagy napon :) ! Berci (2010.12.13. 13:49) Második születésnap
  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:10) Pá-pá-pá
  • Mama & Papa: Ilyen formás katicabogarat szerintünk még soha, senki sem csinált, gyönyörűséges! (2010.10.15. 13:18) Katicabogár
  • govi: :DDDD Mira is kavicsmániás. Semmilyen játék nem ér fel nála egy marok kaviccsal:D (2010.08.26. 12:00) Sündörgés
  • Kaccs: Köszi Mirus, de tudod ez csak azért lehet így, mert minden energiámat ebbe fektetem bele. Így aztá... (2010.03.12. 13:33) Kergetőzés

Születésnapompompom

2009.12.14. 14:36 - Kaccs

Tegnap egy éves lettem. Reggel, mikor felébredtem már várt az első meglepetés. Az Égiektől havat kaptam születésnapomra. Ezen  a télen most esett hó először.

Eljött hozzám a zalaegerszegi Mama és Papa is látogatóba. Először nem voltam Velük túlságosan barátságos de mire hazaindultak egészen megszoktam a jelenlétüket. Sajnos nem találkozok velük túl gyakran ezért mindig újra és újra meg kell tanulnom, hogy Ők  a Nagyszüleim.

Ebéd után Anya egy nagy villamost hozott Nekem. Bár nem volt teljesen ugyanolyan, mint amit utcán szoktam látni, de azért nagyon tetszett. Főleg a gyertya ami égett rajta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez  villamos marcipánból volt és az ujjamat is bele tudtam nyomni. Először megijedtem mert nagyon hideg volt belül, de aztán Anya megkóstoltatta velem, jó íze volt. Így aztán  a következő alkalommal már bátrabban nyúltam bele. De igazság szerint az egészben a torta alatt lévő papír volt  legjobb. Legközelebb csak ilyet fogok kérni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A keresztszüleim is eljöttek hozzám. Sok-sok ajándékkal leptek meg. Bár nekem Zoli órája tetszett legjobban de azt vmiért nem akarta nekem adni....legközelebb azt is megszerzem.

Mire este lett nagyon elfáradtam. A fürdés után nem kellett túl sokat az álommanókra várni. Fárasztó dolog egy évesnek lenni.

 

 

Méretek: 77 cm és 9110g.

Evés: szinte mindenevő vagyok, már amivel Anyáék megkínálnak, de a kedvencem még mindig a krémtúró és a sütőtök.

Mozgás: mászni ugyan még mindig nem tudok, illetve nem akarok, de állni már stabilan tudok (bár kapaszkodnom még mindig kell). Ha pedig gyorsan szeretnék eljutni vhova pla  fürdőszobába akkor még a jól bevált kúszást használom.

Fogak: 6db-bal büszkélkedhetek. (kettővel jobboldalt és néggyel baloldalt)

Beszéd: szerintem nagyon jól megy, bár Anya arcán néha azt látom, hogy nem igazán érti mit is mondok neki…...

Kedvenc időtöltésem: kertészkedés, pakolás, kopácsolás, zsinórok rágása, hűtőmágnesek leszedegetése.....és az ágyazás.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://berciblog.blog.hu/api/trackback/id/tr191597351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása