Mennyi idős is vagyok?

Lilypie Third Birthday tickers

Honnan?

Honnan néznek?

free counters

Látogatók

Időjárás

Időjárás előrejelzés

Kommentek

  • Kaccs: @govi: Szia Mirus! Köszönöm hogy gondoltál rám e nagy napon :) ! Berci (2010.12.13. 13:49) Második születésnap
  • Babaruhadepo: Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-... (2010.11.13. 15:10) Pá-pá-pá
  • Mama & Papa: Ilyen formás katicabogarat szerintünk még soha, senki sem csinált, gyönyörűséges! (2010.10.15. 13:18) Katicabogár
  • govi: :DDDD Mira is kavicsmániás. Semmilyen játék nem ér fel nála egy marok kaviccsal:D (2010.08.26. 12:00) Sündörgés
  • Kaccs: Köszi Mirus, de tudod ez csak azért lehet így, mert minden energiámat ebbe fektetem bele. Így aztá... (2010.03.12. 13:33) Kergetőzés

Féltékenység

2010.02.23. 09:52 - Kaccs

 

A tegnapi nap ízelítőt kaptunk belőle. Délelőtt Hanna volt nálunk vendégesében. Így ha rövid ideig is, de ízelítőt kaptam, hogy milyen lehet kétgyerekes Anyukának lenni.  Hanna, aki Bebővel szinte egyidős, tünemény volt végig. Nem sírt, játszott, beszélgetett. Bezzeg az én Fiam.....Hozzá kell tennem, hogy reggel korán kelt és aludnia kellett volna hiszen majd leragadtak a szemei, de a viselkedése olykor minősíthetetlen volt. Az egy dolog, hogy rajtam csüngött szinte végig, és nyűgös volt, de ha esetleg Hannához hozzáértem vagy megfogtam a kezét míg a konyhából visszakísértem a szobáig, Berci amint ezt meglátta égetlen és keserves sírásba kezdett. A következő pillanatban szépen játszottak, persze szigorúan külön-külön, majd újabb érintés, hogy pl. megitassam és kezdődött minden előröl. A következtetés, Berci féltékeny, de nem kicsit, nagyon.

Délután, mikor már Apa is itthon volt és indulni készültünk itthonról, Bebőci esett egyet a folyosón, Apa már nem volt jó vigasztalónak, csak Anya kellett. Mikor pedig öltözni kezdtem volna, és megkértem Apát, hogy fogja meg a rajtam csüngő kis majmot, Berci olyan erővel kezdett kapaszkodni belém, hogy a kis ujjait egyesével kellett lefejtenem  a  pólómról. Közben pedig olyan keserves és fájdalmas sírást folytatott, hogy a dobhártyánk majd szétszakadt.

Felmerült bennem a kérdés, mi lesz ha majd kistestvére lesz, vagy bölcsibe, oviba kell majd menni…....? Azt hiszem felköthetjük a gatyánkat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://berciblog.blog.hu/api/trackback/id/tr661783141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása